Corporate events

Vi har siden starten i 1993 arrangeret CORPORATE EVENTS for tusindevis af Danske og internationale virksomheder. I Danmark og stort set over det meste af verden.

Begrebet CORPORATE EVENTS favner så utrolig bredt i dag, at det være svært at beskrive med få ord, så det er næsten lettere at beskrive, hvad vi ikke beskæftiger os med. Vi har kompetente kolleger som er meget dygtigere end os, til at arrangere julefrokoster, skovture og festivaller – så dem om det. Konferencer og seminarer holder vi os også fra.

Men hvis der skal arrangeres en firma rejse, som udover det erhvervsmæssige skal indeholde unikke oplevelser og lidt kant – så er vi jeres bedste bud. Og det er uanset om pakken skal indeholde aktive eller passive elementer med sport, kultur eller underholdning.

Hvad med et koncept hvor deltagerne i grupper alle producerer en relevant reklamefilm, afsluttende med visning og Oscarfest og prisuddeling i DR byen? Eller en teambuilding uge, hvor i sammen med de vigtigste kunder og partnere bestiger Kilimanjaro?

Vi har hundredevis af kreative oplæg på vort CV. Nær eller fjern, til det ydmyge eller ekstravagante budget. Hos os sætter fantasien ALDRIG grænser.

VIGTIGHEDEN AF CORPORATE BRANDING

Nogle firmaer ignorerer det fuldstændigt. Andre er traditionalister og sætter en roll-up med teksten: ”welcome”. Det må være fordi de ikke ved bedre?

Sammen med vores partnere Poul Bjørn, entegrate og tidligere PROP MASTER ved DR, Berit Bøgelund, udarbejder vi til hver event og til hver enkelt rejse, et unikt og komplet branding koncept. Check detaljerne og mangfoldigheden i vedhæftede oplæg, som blot er ét af de mange hundrede koncepter vi har på vort CV.

VIGTIGHEDEN AF DET RIGTIGE ”VENUE”

Når man er startet i 1993, og i sin karriere har arbejdet tæt sammen med de store danske idræts ikoner som Bjarne Riis og Michael Laudrup, og når man har udviklet et rejsebureau for Det Kongelige Teater og har fløjet balletten, operaen og DR’s symfoniorkester rundt til store arrangementer – så har man et godt netværk!

Og det er derfor, at vi som de eneste har privatiseret steder som Versailles Slottet, Notre Dame og Caracallas Termerne i Rom….blot for at nævne et par stykker. Men vi trives næsten bedre i en hyggelig privat vinkælder i Nyhavn.

Vitsen er, at vi betragter et nej, som et forsinket ja! Vi skaffer nøglerne til det helt rigtige ”venue”

VIGTIGHEDEN AF DOKUMENTATION

Vi leverer altid til vore kunder og til vores kunders gæster, et webhotel fyldt med fremragende fotos til dokumentation.

Materialerne kan frit benyttes direkte i vores kunders markedsføring samt eftersalgs aktiviteter.

Men det starter med en dialog.

Kontakt Sport & Event International på bj@sport-event.dk eller ring til Bjarne Jensen på telefon 51513025

Corporate Branding Case: CSC, Tour de France

Danmarks første professionelle cykelhold blev grundlagt i 2000 under navnet CSC-Tiscali. Holdet var oprindeligt ejet af Riis Cycling A/S med Bjarne Riis som direktør.

Holdet, der fra begyndelsen havde it-virksomheden CSC som sponsor, slog igennem med Laurent Jalabert på holdet i sæsonen 2001-02. Team CSC blev i 2005 den første vinder af den nye Pro Tour Cycling og var således verdens bedste professionelle cykelhold i kraft af 54 sejre gennem sæsonen.

CSC’s tilgang til Corporate Events blev grundlagt i et samarbejde med Sport & Event Int. Vedlagte case er fra 2017 og viser en del af planlægning og kommunikation af et Paris event i forbindelse med afslutningen på Tour De France 2017

 

Corporate Teambuilding Case: Team Tinkoff-Saxo på Kilimanjaro

Team Tinkoff-Saxo var i 2014 på en teambuilding tour hvor målet var at få hele holdet inkl. mekanikere, kokke, kontorpersonale samt selvfølgeligt holdets stjerner med Alberto Contador i spidsen, til at samarbejde om at bestige det navnkundige bjerg i Afrika. Sport & Event Int. planlagde og gennemførte hele eventet med hjælp fra lokale partnere – on spot naturligvis